Zwroty

Nasza polityka zwrotów trwa 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Niezwracalne produkty:

  • Gift cards

Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem o zatwierdzeniu
lub odrzuceniu zwrotu.

Jeżeli zwrot zostanie przetworzony to pieniądze zostaną automatycznie zwrócone do Twojej karty kredytowej
lub oryginalnej metody płatności w ciągu 14 dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.

Następnie skontaktuj się z bankiem. Często przed wysłaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu.d.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem email:
kontakt@exellmoda.pl.

Wymiany

Przy wymianie przedmiotów, które są wadliwe, uszkodzone lub w złym rozmiarze. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres kontakt@exellmoda.pl i wyślij przedmiot na adres: Radom 26-600 Langiewicza 41.

Adres zwrotny

Aby zwrócić produkt należy wysłać go na adres: Radom 26-600 Langiewicza 41 uprzednio wykonując wszystkie potrzebne kroki.