Przejdź do treści

Zwroty

Nasza polityka zwrotów trwa 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.

Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.

Niezwracalne produkty:

  • Gift cards

Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.

Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem o zatwierdzeniu
lub odrzuceniu zwrotu.

Jeżeli zwrot zostanie przetworzony to pieniądze zostaną automatycznie zwrócone do Twojej karty kredytowej
lub oryginalnej metody płatności w ciągu 14 dni.

Spóźnione lub brakujące zwroty

Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.

Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.

Następnie skontaktuj się z bankiem. Często przed wysłaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu.d.

Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem email:
kontakt@exellmoda.pl.

Wymiany

Przy wymianie przedmiotów, które są wadliwe, uszkodzone lub w złym rozmiarze. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres kontakt@exellmoda.pl i wyślij przedmiot na adres: Radom 26-600 Langiewicza 41.

Adres zwrotny

Aby zwrócić produkt należy wysłać go na adres: Radom 26-600 Langiewicza 41 uprzednio wykonując wszystkie potrzebne kroki.