Nasza polityka zwrotów trwa 14 dni. Jeśli od zakupu minęło 14 dni, nie możemy zaoferować pełnego zwrotu pieniędzy ani wymiany.
Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być nieużywany i być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Musi być również w oryginalnym opakowaniu.
Niezwracalne produkty:
- Gift cards
Aby dokonać zwrotu, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu.
Po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu wyślemy Ci wiadomość e-mail z powiadomieniem o zatwierdzeniu
lub odrzuceniu zwrotu.
Jeżeli zwrot zostanie przetworzony to pieniądze zostaną automatycznie zwrócone do Twojej karty kredytowej
lub oryginalnej metody płatności w ciągu 14 dni.
Spóźnione lub brakujące zwroty
Jeśli jeszcze nie otrzymałeś zwrotu, najpierw sprawdź ponownie swoje konto bankowe.
Następnie skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Oficjalne zaksięgowanie zwrotu może trochę potrwać.
Następnie skontaktuj się z bankiem. Często przed wysłaniem zwrotu pieniędzy mija trochę czasu.d.
Jeśli zrobiłeś to wszystko i nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy, skontaktuj się z nami pod adresem email:
kontakt@exellmoda.pl.
Wymiany
Przy wymianie przedmiotów, które są wadliwe, uszkodzone lub w złym rozmiarze. Jeśli chcesz wymienić go na ten sam przedmiot, wyślij nam e-mail na adres kontakt@exellmoda.pl i wyślij przedmiot na adres: Radom 26-600 Langiewicza 41.
Adres zwrotny
Aby zwrócić produkt należy wysłać go na adres: Radom 26-600 Langiewicza 41 uprzednio wykonując wszystkie potrzebne kroki.